Camiñar…

E ti camiñas?

𝐏𝐚𝐬𝐞𝐚𝐫 é un deporte moi completo e apto para tod@s. Pero realmente sabes os beneficios que ten facelo a diario durante 60 minutos? 🏃‍♀🏃‍♂

Pois le, le: 👀

✅ Fortalece o corazón. 💓 Reduce o risco de sufrir de enfermidades cardíacas e accidentes cerebrovasculares ata nun 27%.

✅ Diminúe o risco de padecer hipertensión, prevén a diabetes e axuda a reducir os niveis de colesterol en sangue. 📉

✅ Aumenta os niveis de vitamina D. Necesaria para a saúde dos teus ósos e o teu sistema inmunolóxico.

✅ Axuda á perda de peso. Un paseo de 60 minutos a ritmo moderado queima ao redor de 300 calorías. Ollo! A condición de que se realice a paso lixeiro.

✅ Mellora a flexibilidade, o ton muscular e fortalece os ósos e aumenta a densidade ósea. 🤸‍♀

✅ Reduce a tensión. 🧠 Un paseo axudaranos a relaxar e despexar a mente despois dunha dura xornada de traballo.


Sabíalo? E ti empezaches a pasear agora ou facíalo antes?
Grazas a Beone que foi de gran axuda neste artículo.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s